POLITICA DE RETUR

Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul are dreptul de a notifica in scris comerciantul ca renunta la cumparare, partial sau total, fara a fi percepute penalitati si fara a invoca un motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea comenzii, fiind aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice.

Pentru ca obiectivul nostru este satisfactia clientilor, am decis ca politica de retur a TOP DEFENDER S.R.L. sa fie aplicabila si clientilor persoane juridice, fara a afecta insa in vreun fel prevederile O.U.G. nr. 34/2014.

PROCEDURA DE RETURNARE:

Va rugam sa urmati urmatorii pasi pentru efectuarea unui retur TOTAL sau PARTIAL al unei comenzi:

1.      Inregistrati o cerere de returnare, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produselor:

a.      prin completarea formularului de retur pe care il gasiti disponibil AICI. Acest formular trebuie completat în termen de maximum 30 zile calendaristice de la data ridicării/primirii produsului;

b.      la adresele de email [email protected] sau [email protected];

c.      telefonic la numarul 0731/642.600.

Nu se vor lua în considerare formularele completate după acest termen.

1.1.          Returnarea produsului se va efectua pe cheltuiala clientului în termen de 30 zile de la denunțarea contractului.

1.2.          Înainte de a returna un produs, vă rugăm să citiți condițiile specifice de retur detaliate mai jos.

1.3.          Clientul este responsabil în întregime pentru ambalarea corespunzătoare a produsului și pentru acoperirea tuturor costurilor asociate, inclusiv costurile de transport.

2.    Dupa aprobarea solicitarii de retur de catre personalul TOP DEFENDER, impachetati produsul in ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile, documentele si materialele primite.

2.1.         Condițiile generale care se aplică tuturor produselor sunt următoarele:

a.      Orice modificare a stării produsului față de modul în care a fost livrat sau deteriorarea ambalajului original, care face imposibilă vânzarea produsului ca nou, va implica automat aplicarea unei proceduri de returnare care atrage taxe administrative pentru readucerea produsului la starea inițială. Taxele administrative pot varia între 0 și 100% din valoarea inițială a produsului. Vânzătorul va comunica Clientului cuantumul taxei administrative la recepționarea produselor deteriorate sau modificate.

b.     Ai posibilitatea de a returna orice produs pe care îl primești și care prezintă un defect de fabricație, în termen de 30 zile de la data livrării.

c.      Pentru a putea accepta returnarea produselor, acestea trebuie să se afle în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produse care au suferit intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine, cum ar fi urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice. De asemenea, produsele trebuie să fie însoțite de toate accesoriile aferente, altfel nu putem accepta returnarea lor. Va rugam sa nu indepartati foliile de protectie de pe produse, nu deteriorati pungile sau elementele despartitoare ale ambalajului. De asemenea, nu aplicati schotch sau etichete pe produs.

d.     Este necesar să returnezi produsele în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale care trebuie să fie intacte. De asemenea, trebuie să furnizezi certificatul de garanție original, în cazul în care a fost emis de producătorul/distribuitorul produsului, și toate documentele care au însoțit livrarea produselor către tine.

In cazul in care ambalajul produsului care face obiectul returului ajunge deteriorat la noi, ne rezervam dreptul de a retine 0 și 100% din valoarea produsului returnat, precum si costul aferent transportului.

e.      În situația în care produsele pe care le-ai primit au fost însoțite de eventuale cadouri, este necesar să returnezi și cadourile atunci când returnezi produsele.

f.       De asemenea, daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produsului sau de a refuza returnarea valorii acestuia, in acest ultim caz, produsul va fi returnat la client pe cheltuiala acestuia.

g.     Dacă ai achiziționat mai multe produse identice și dorești să le returnezi pe toate, este permisă desigilarea doar a unui singur produs. Celelalte produse pot fi returnate numai dacă sunt sigilate, fără a fi desigilate sau folosite.

h.     Se acceptă un număr maxim de 3 (trei) produse returnate de către fiecare client în decursul unui an calendaristic.

i.       În cazul în care coletul de retur conține produse diferite față de cele menționate în formularul completat, după ce curierul verifică pachetul, acesta va fi refuzat pentru preluare.

2.2.          Conditii specifice de retur

Te rugăm să verifici mai jos condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească produsul tău:

a. pentru produsele din categoria "Electrocasnice mici de bucătărie", cum ar fi Aparate mici de bucătărie, Fiare / Stații de călcat, Aspiratoare, și alte aparate electrocasnice mici, poți returna aceste produse numai dacă sunt sigilate. În cazul în care le-ai desigilat, poți să le returnezi doar dacă nu le-ai folosit.

b. consumabilele sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant, etc.) pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.

c. produsele resigilate, indiferent de categoria din care fac parte, pot fi returnate conform condițiilor specifice categoriei respective de produse.

2.3.          PRODUSELE EXCEPTATE DE LA POSIBILITATEA DE RETURNARE

Sub rezerva dispozitiilor art.16 lit. c), e) din OU.G. nr. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract (dreptul de returnare) urmatoarele produse:

a.      Produsele comandate pe bază de comenzi speciale sau personalizate, cum ar fi cele ignifuge, forestiere, generatoare si alte produse care fac parte din produse speciale. De asemenea, nu se acceptă nici schimbul de mărime pentru aceste produse speciale. Un consultant va va contacta pentru a discuta detaliile referitoare la returnarea sau schimbul acestor produse speciale.

b.     Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau igienă și care au fost desigilate de către consumator. Aceasta include produse de igienă/îngrijire personală desigilate, produse destinate animalelor, căști in-ear, etc.

c.       Înregistrări audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator.

3. Returul produselor se va face la adresa: Str. Humorului, nr. 56 A, cod postal 727525, Jud. Suceava- TOP DEFENDER S.R.L., personal sau prin serviciile firmelor de curierat partenere Urgent Cargus si Sameday Courier. Pe langa adresa, pe colet se va mentiona, numele expeditorului si numarul facturii de cumparare.

Cheltuielile directe de returnare vor fi suportate in totalitate de catre client.

Returnarea contravalorii produselor pe care clientul dorește să le returneze se face fără returnarea taxei de transport aferente expediției. Taxa de transport pentru returnarea produselor rămâne în continuare în sarcina clientului și poate varia în funcție de volumul si greutatea produsului returnat.

     3.1. Returnarea la Easybox

 Sunt acceptate doar produsele eligibile, care îndeplinesc criteriile de dimensiune și tip de produs. Pentru a verifica eligibilitatea produsului tău, selectează produsul respectiv din formularul de retur. Dacă opțiunea de returnare la Easybox nu este afișată, înseamnă că produsul tău nu poate fi returnat utilizând această modalitate.

Asigură-te că produsul pe care îl returnezi este ambalat într-un colet care se încadrează în dimensiunile sertarelor Easybox și că greutatea produsului, inclusiv ambalajul, nu depășește 20 kg.

Dimensiunile sertarelor Easybox sunt următoarele:

•        Sertar mare: 47 x 44.5 x 39 cm

•        Sertar mediu: 47 x 44.5 x 20 cm

•        Sertar mic: 47 x 44.5 x 10 cm

După ce ai completat formularul de retur, vei primi prin email și SMS un cod QR pe care va trebui să-l utilizezi pentru a deschide un sertar. Pentru a deschide sertarul, trebuie să scanezi codul QR la Easybox, în dreptul ecranului dedicat.

După scanarea codului, se va deschide un sertar potrivit pentru produsul tău. În cazul în care produsul nu încap în sertarul deschis automat, ai posibilitatea să optezi pentru o altă dimensiune de sertar, cu condiția să nu depășească dimensiunile de 47 x 44.5 x 39 cm. După ce ai introdus produsul în sertarul corespunzător, te rugăm să finalizezi procesul de retur pe ecran. În situația în care, din diverse motive, ai abandonat procesul de retur, poți scana din nou codul QR pentru a repeta pașii de mai sus.

3.2 Ai opțiunea de a efectua returul și prin intermediul unui curier.

Curierul va veni să ridice produsul de la adresa pe care ai selectat-o în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea formularului de retur.

Ulterior, selectezi una dintre opțiunile disponibile pentru returnarea banilor: restituire sau voucher pentru o nouă comandă. Acesta va fi activat în contul tău de client, în secțiunea "Vouchere".

3.3. Schimbul de produse

Politica noastră de retur include posibilitatea de a efectua schimb de mărime sau produs. Pentru a solicita un astfel de schimb, clientul trebuie să returneze inițial produsul. Ulterior, se va efectua schimbul prin livrarea către client a produsului dorit. Clientul va fi responsabil pentru plata costurilor suplimentare asociate cu schimbul.

RAMBURSAREA CONTRAVALORII PRODUSELOR COMANDATE

Se va face in cel mult 10 zile calendaristice de la retur, daca acestea au fost achitate, sub conditia receptionarii produselor. Rambursarea se va face intr-un cont bancar indicat de client si pe baza unei facturi storno emise de TOP DEFENDER S.R.L.. 

Ne rezervam dreptul de a prelungi termenul de 10 zile calendaristice daca nu am intrat in posesia produselor returnate. 

Product added to wishlist
Product added to compare.